Klachten

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het indienen van een klacht.

Veelgestelde vragen

Wat vervelend voor je dat niet alles helemaal naar wens is. De snelste manier om tot een oplossing te komen is om een mail te sturen naar onze klantenservice met daarin een duidelijke beschrijving van jouw klacht. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

De maximale wettelijke behandeltermijn om klachten af te handelen is 14 dagen. Maar wij streven er naar om veel sneller tot een oplossing te komen. 

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Klachten

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het indienen van een klacht.

Veelgestelde vragen

Wat vervelend voor je dat niet alles helemaal naar wens is. De snelste manier om tot een oplossing te komen is om een mail te sturen naar onze klantenservice met daarin een duidelijke beschrijving van jouw klacht. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

De maximale wettelijke behandeltermijn om klachten af te handelen is 14 dagen. Maar wij streven er naar om veel sneller tot een oplossing te komen. 

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Een klacht indienen

Klachten zijn nooit leuk, niet voor jou maar ook niet voor ons. We zullen er dus samen uit moeten komen.

De snelste manier om tot een oplossing te komen is om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze medewerkers hebben klanttevredenheid als hoogste prioriteit en kunnen oplossingsgericht samen met jou tot een passend resultaat komen. De maximale wettelijke  behandeltermijn van 14 dagen om klachten af te handelen, zullen wij zelden nodig hebben.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).